torstaina, lokakuuta 30, 2008

Olen puhunut syötteistä 2,5 vuotta

Katselin vanhoja esityksiäni. Edelleen RSS on ihan uutta lähes kaikille. Harmi harmi, on niin kätevä tekniikka että voi pojat. Tää on mun ekasta etäesitelmästä (joka oli syy tämän blogin syntymiseen, aikakoneesta joskus veikeää katsella ulkonäkömuutoksia, tässä blogin alkumetreillä hehkutetaan ajansäästökeinoja heh heh itteäkin ihan naurattaa, että silleen sitä, paraskin neuvomaan):

Blogien Opetuskaytto
View SlideShare presentation or Upload your own. (tags: web20 elearning)

3 kommenttia:

Sun äitis kirjoitti...

Mä niin muistan nuo kalvot!

Aloin seurata blogiasi kesällä 2006 ja siitä lähtien olen ollut uskollinen fanittajasi.

Kaikki eivät ehkä vieläkään tiedä, mitä RSS on ja mihin se soveltuu, MUTTA aivan valtava joukko niistä ammattikuntamme edustajista, jotka tietävät, on altistunut asialle nimenomaan sinun toimestasi!

Ihan totta: harvoin yhden yksityisen ihmisen toimilla on niin suurta vaikuttavuutta kuin sinun tekemisilläsi! (kiits esim. edellisessä postauksessasi jakamastasi slideshatesta!)

t. Sä

Sun äitis kirjoitti...

Pitäisi olla "ei viime mut edelliseen postaukseen" kun siinähän olikin tuo Linkedin gadget-homma välissä!

Anne Rongas kirjoitti...

Voi kiitos :-) Muistan, miten yksinäistä oli yksin ihmetellä, että miten nämä jutut toimivat ja kun kuitenkaan tekniikka ei ole pääasia. Teknisten vinkkien jakaminen antaa tilaa pedagogisille pohdinnoille j aniitäkin voi jakaa. Olen puolestani saanut paljon ajatuksia mm. sieltä Sunäitis-ajatushautomosta.